-poden servir per coneixer alumnes nous.
-també per passar llista en una classe.
-per presentar-se davant del professor i dels companys.
-per apropar els alumnes entre ells i fer-lo interaccionar per parelles...
Des de la cançó conduida pel professor al joc o dansa rítmic ens ajuden a introduir-nos en el grup social que integra la classe i també a parlar-nos, tocar-nos i véncer les bareres individuals, a passar de ser un determinat nombre d'individualitats a sentir-se part d'un grup.
QUI DE VOSALTRES
Començar la sessió amb una cançó sempre dona bon rotllo.
El professor no coneix els alumnes i la cançó l'ajudarà a identificar-los.
En cas de que els alumnes no es coneguin entre ells, la cançó contribuirà a presentar-los.
L'educador explica la seva dinàmica: -Comença el professor, respon l'alumne i ratifica la resta de la classe.
Participen tots: professor, els alumnes individualment i en grup.
Ajuda a trencar el gel.
Normalment els alumnes esperen el seu torn per poder respondre. Si algú, per timidesa o qualsevol altre causa no vol participar no se li ha de forçar.
BONA TARDA A TOTHOM!!!
Cançó adient per iniciar la sessió.
El professor coneix als alumnes i els va assenyalant perquè participin.
En una altra modalitat es pot canviar la lletra i dir: -Jo canto amb el "Xavi" aquesta cançó. Això voldrà dir que el proper en cantar serà en "Xavi".
Aquesta modalitat farà que els nens hagin de pensar a qui "li envien la cançó"
HOLA PAULA, DIGUE'NS COM ESTAS
No hay comentarios:
Publicar un comentario